Σελίδες

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΙΤ'S A REVIEW: NARS Translucent Loose Crystal Powder.

NARS Translucent Light Reflecting Setting Loose Crystal Powder : 34,25Asos.com
Αγόρασα αυτήν την πούδρα τον Οκτώβριο όταν έχασα τη διάφανη πουδρίτσα μου σε σκόνη από τα essence και για καλή μου τύχη το Asos είχε προσφορά -20% σε όλα τα προϊόντα NARS οπότε μου βγήκε κάτι παραπάνω από 25ευρώ. Καθόλου άσχημα για μία πούδρα NARS που θα μου κρατήσει για πάντα.  Πρόκειται για μία ελεύθερης μορφής πούδρα σε (υπερβολικά λεπτή) σκόνη η οποία υπόσχεται ματ τελείωμα.  Όταν την παράγγειλα δεν είχα και πολύ μεγάλες προσδοκίες. Έχοντας δοκιμάσει "διάφανες" πούδρες σε ελεύθερη μορφή από την Essence, την Inglot και την Too Faced περίμενα να παραλάβω ακόμα μία πούδρα φαινομενικά λευκή η οποία όμως θα άφηνε στο δερμα μου -εκτός από ματ αίσθηση- και ένα διάφανο-λευκό φίλμ. Κι όμως! Δεν ξέρω τί έχουν κάνει εκεί στη Νars αλλά η πούδρα κάθε άλλο παρά λευκά στίγματα δεν αφήνει. Μπορεί να φταίει το πολύ (ΠΟΛΥ) λεπτό shimmer που περιέχει για αντανακλάται το φως, μπορεί να φταίει το ότι είναι τόσο μα τόσο απαλή, πάντως εγώ στο ήδη πολύ λευκό δέρμα μου (nc15 στη mac) δεν βλέπω κάποιο άσπρο "αποτύπωμα" όπως γινόταν με την πούδρα της essence (που κατά τα άλλα λατρεύω). Το πρόσωπό μου μένει ματ για σίγουρα πάνω από 8 ώρες (τσεκαρισμένο σε βραδινές εξόδους) και δε χρειάζεται να την κουβαλάω μαζί μου για να ταμπονάρω ξανά το πρόσωπό μου. Στα συν του προϊόντος είναι η υπέροχη συσκευασία και το ότι δεν περιέχονται Parabens, άρωμα και σύμφωνα με την εταιρεία, λόγω της ειδικής της σύνθεσης, δε φράζει τους πόρους . Για την εφαρμογή της χρησιμοποιώ αρχικά ένα βελούδινο puff και έπειτα διώχνω την περίσσεια ποσότητα με ένα μεγάλο πινέλο για πούδρα.  Στα μείον, πάλι είναι το ότι δεν μπορούμε να τη βρούμε στην Ελλάδα και ,φυσικά, η τιμή της. Αν ποτέ μου τελειώσει,παρ'όλα αυτά, (που δε νομίζω) δε θα την ξαναπροτιμήσω, εκτός και αν τη βρω πάλι σε προσφορά, εφόσον με λιγότερα από 4 ευρώ αγοράζω τη διάφανη πούδρα της essence την οποία θεωρώ καταπληκτική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου