Σελίδες

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

ΝΟTD- Golden Rose Holiday Collection #66

 
Golden Rose Holiday Nail Polish #66 - 2,50
Kατά πάσα πιθανότητα είμαι η μοναδική κοπέλα στην Ελλάδα που να μην έχει δοκιμάσει ποτέ προϊόντα μακιγιάζ της Golden Rose. Για κάποιο λόγο δεν με τραβάνε ούτε οι τιμές της, ούτε οι συσκευασίες, ούτε η μάρκα γενικότερα. Πριν 3 εβδομάδες όμως, τριγυρνώντας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το μάτι μου έπεσε σε ένα τεράστιο stand με προϊόντα της G.R. σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ επί της Εγνατίας. Είπα λοιπόν να μπω μέσα και να ρίξω μια ματιά. Στα προϊόντα μακιγιάζ δεν έδωσα καμία σημασία σχεδόν και πήγα αμέσως στο σταντ με τα βερνίκια νυχιών. Μπορώ να πω πως η ποικιλία ήταν τεράστια και δυσκολεύτηκα πολύ να διαλέξω. Ανάμεσα στα 4 χρωματάκια που αγόρασα , λοιπόν, ήταν και αυτό το καταχειμωνιάτικο (not) κοραλί από τη σειρά Holiday που απ'ότι κατάλαβα διαθέτει βερνίκια με "ζαχαρένια" υφή, που εμένα μου θυμίζουν περισσότερο άμμο παρά ζάχαρη αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Το συγκεκριμένο χρώμα είναι το νούμερο 66 και αν εξαιρέσουμε την περίεργη "υφή" μου θυμίζει το Peach Cream του Κορρέ. Χρειάστηκα 2 λεπτούτσικες στρώσεις για να πετύχω το αποτέλεσμα αυτό και με το Ultra strong nail hardener από essence ως βάση, μου κράτησε ήδη 3 ημέρες, πράγμα τρομερά σπάνιο για τα στάνταρντς των νυχιών μου. Έχω μείνει υπερ ευχαριστημένη ακόμα και αν το χρώμα που διάλεξα είναι εντελώς εκτός εποχής και σίγουρα θα τιμήσω και άλλα βερνίκια της σειράς.

3 σχόλια:

  1. η υφή μοιάζει υπερβολικά με ένα μανό από primark που μου έκαναν δώρο το οποίο είναι leather effect (σε μαύρο χρώμα).
    πολύ ωραίο χρώμα κι ας μην είναι χειμωνιάτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωχ! θελω και γω! δεν βρηκα μαυρο στο μαγαζι απ οπου πηρα το G.R. αλλά αν αξιωθώ και πάω καμιά αγγλία θα τα τιμήσω σίγουρα. Και στο ASOS εχω δει κατι αντιστοιχα απο Barry M. αλλά δε στέλνονται ελλάντα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τοσο ιδιαίτερο! Ειναι τελειο! Εγώ δυστυχώς δεν έχω ευκολα πρόσβαση στα προιόντα της Golden Rose γιατί δεν εχει στη Πάτρα από οσο ξέρω! Σίγουρα θα το δοκίμαζα!! Με γεια σου :)) xx
    Vasiliki, tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή