Σελίδες

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

IT'S A TEST: Burt's Bees Coconut Foot Creme.

                                                                               * Burt's Bees Coconut Foot Creme : 13.44€ Feelunique


Κάτσε ρε Φωτεινή, κάνεις τέτοιο μπλογκ και το πρώτο πράγμα που μας δείχνεις είναι κρέμα ποδιών; E ναι λοιπόν, κι αυτό γιατί δεν έχω χειρότερο από τα απεριποίητα πόδια (οκ μπορεί να έχω, τα απεριποίητα μαλλιά).


Μιας και έπιασαν τα κρύα για τα καλά (not), τα ποδαράκια μας είναι τα πρώτα που υποφέρουν. Και όχι, το ότι φοράμε δύο ζευγάρια καλτσούλες δεν είναι δικαιολογία, κάποιος μπορεί ανά πάσα στιγμή να μας τις βγάλει. Και επειδή προσωπικά είμαι μια ελεεινή τεμπέλα που βαριέται να χρησιμοποιεί πολλά προϊόντα, η κρέμα που θα επιλέξω για τα άκρα μου θέλω όχι μόνο να τα ενυδατώνει, αλλά και να βοηθάει στη φυσική τους ανάπλαση,πράγμα ψιλοσπάνιο. Tην αναζήτηση της τέλειας κρέμας, λοιπόν,  ήρθε να διακόψει το μικρό (πολύ μικρό) αυτό σωληνάριο της Burt's Bees το οποίο υπόσχεται λεία, μαλακά και ενυδατωμένα ποδαράκια χάρη στη βιταμίνη Ε και το φυσικό έλαιο καρύδας. Ρίχνοντας μια ματιά στα συστατικά το πρώτο που μου έκανε εντύπωση, πέρα απ' τη γνωστή πανέμορφη συσκευασία, ήταν η επιγραφή "99,4% φυσικά συστατικά" . Όσες γνωρίζουν την εν λόγω εταιρεία θα έχουν μάλλον υπ'όψιν τους πως ναι μεν ισχυρίζεται πως τα προϊόντα της είναι 100% φυτικά , αλλά ταυτόχρονα περισσότερα από τα μισά της εμπορεύματα περιέχουν αρκετά χημικά. Ωστόσο, η συγκεκριμένη κρεμούλα είναι εξαιρετικά "αθώα" και μάλιστα περιέχει πολλά φυσικά έλαια που μόνο καλό μπορούν να κάνουν στην επιδερμίδα. Το βασικό συστατικό -σωστά μαντέψατε- είναι το λαδάκι καρύδας, γνωστό για τις αναπλαστικές του ιδιότητες.Παρ'όλα αυτά μην περιμένετε η κρέμα να έχει το γνωστό λαχταριστό άρωμα καρύδας που έχουν τα περισσότερα προϊόντα του εμπορίου. Είπαμε, πρόκειται για φυσικό λάδι καρύδας, το οποίο αφήνει μια χαρακτηριστική διακριτική γλυκιά μυρωδιά -η οποία σε συνδυασμό με το λάδι μέντας που περιέχεται είναι απίστευτη- . Πατώντας το σωληνάριο, η κρέμα φαίνεται να είναι αρκετά πηχτή χάρη στην καρύδα (όσες έχετε δοκιμάσει 100% λαδάκι καρύδας γνωρίζετε την υφή), αφού όμως έρθει σε επαφή με το δέρμα"λιώνει" και αμέσως γίνεται λεπτόρρευστη. Όχι όμως τόσο λεπτόρρευστη όσο οι κρέμες που έχουμε συνηθίσει. Η σύνθεσή της παραμένει αρκετά (έως πολύ) λιπαρή και για να την απλώσετε ομοιόμορφα στο δέρμα θα πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας τουλάχιστον 3-4 λεπτά (μετά υπολογίστε και κάνα 10λεπτο για να απορροφηθεί τελείως). Αυτό, την καθιστά εξαιρετική κρέμα για το βράδυ, ιδανικά αν τη συνδυάσετε με κάποιου είδους spa καλτσάκια. 

Σήμερα είναι η τρίτη μέρα που χρησιμοποιώ την κρέμα και μπορώ να πω πως είμαι απόλυτα ικανοποιημένη. Τα αποτελέσματα δεν είναι δραματικά, εφόσον δεν είχα κάποιο πρόβλημα πέρα από μερική ξηρότητα η οποία εξαφανίστηκε, αλλά 3 μέρες δεν είναι και πολύς καιρός. Οι καταναλωτές στο site της Burt's Bees βαθμολογούν την κρέμα αυτή με 5 αστεράκια και το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Στην επόμενη παραγγελία μου από το Feelunique.com δε θα ξεχάσω (ελπίζω) να βάλω στο καλάθι μου το full size σωληνάριο της Coconut Foot Creme, αφού εκτός από αξιόλογη ποιότητα έχει και καταπληκτική τιμή (ειδικά αν την πετύχετε σε κάποια από τις προσφορές που κάνει συχνά το site).

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από τη συγκεκριμένη εταιρεία;


*Η κρέμα μου ήρθε δωράκι από το Βέλγιο πριν ένα μήνα μαζί με άλλα 4 travel size προϊόντα και δυστυχώς δεν έχω ιδέα που μπορεί κανείς να αγοράσει αυτά τα  trial sets :(

2 σχόλια:

  1. exw agorasei to lip balm tous k t exw latrepsei!!
    kalh arxh sou eyxomai!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω και γω 2 λιπ μπαλμ τους και λογικα θα ανεβάσω ποστ! σε ευχαριστω πολύ πολύ! φιλια :3

      Διαγραφή