Σελίδες

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

IT'S A REVIEW! Jurlique Jasmine Hand Cream

                                                             Jurlique Jasmine Hand Cream 40ml : 19.30€ Beautybay.com

Αυτή κρεμούλα χεριών με εκχύλισμα γιασεμιού είναι το έκτο και τελευταίο μου απόκτημα από την Jurlique και ίσως το αγαπημένο όλων. Aς πω αρχικά δυο λόγια για την εταιρεία την οποία πολλές από εσάς ίσως δε γνωρίζετε, καθώς δεν είναι και τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα (όχι που θα 'ταν).
Πρόκειται, λοιπόν, για μια επιχείρηση που ιδρύθηκε πριν 25 χρόνια στην νότιο τμήμα της Αυστραλίας και μέχρι σήμερα χρησιμοποιεί για την παρασκευή των προϊόντων της βότανα και βιολογικά συστατικά τα οποία καλλιεργούνται στα 1530 ιδιόκτητα στρέμματα της μέσω της βιοδυναμικής καλλιέργειας (δηλαδή απόλυτα φυσικής καλλιέργειας). Τα εντελώς φυσικά προϊόντα της είναι εξαιρετικής ποιότητας (εξ ου και οι τσουχτερές τιμούλες), δε δοκιμάζονται σε ζώα και είναι -εννοείται- δερματολογικά ελεγμένα.
Να περάσουμε όμως και στην ίδια την κρέμα που μας ενδιαφέρει και περισσότερο. Έχοντας μείνει απίστευτα ικανοποιημένη από την Rose Hand cream της ίδιας εταιρείας - η οποία δυστυχώς μου τελείωσε - είπα να δοκιμάσω την τύχη μου επιλέγοντας αυτή τη φορά την κρέμα με γιασεμί, από την ίδια σειρά. Και πολύ καλά έκανα. Πέρα απ' την πανέμορφη συσκευασία, την προσοχή σου τραβάει η  πλούσια υφή της, που είναι αρκετά διαφορετική από τις κρέμες χεριών που έχουμε συνηθίσει αλλά και η μυρωδιά της (η πιο εκπληκτική μυρωδιά γιασεμιού που έχω μυρίσει ποτέ). Χωρίς υπερβολές κάθε φορά που την απλώνω τα χέρια μου ολόκληρο το δωμάτιο μυρίζει φρεσκοκομμένο γιασεμί! Καμία σχέση με τα τεχνητά αρώματα γιασεμιού που βρίσκουμε στο εμπόριο (όσες κοπέλες έχουν τρέλα με το γιασεμί με καταλαβαίνουν) -με το που θα ανοίξεις για πρώτη φορά το καπάκι θα καταλάβεις πως πρόκειται για φυσικό προϊόν μόνο και μόνο απ τη μυρωδιά, κάτι που επιβεβαιώνεται αμέσως μόλις την απλώσεις στα χέρια σου- . Προσωπικά δεν είμαι από τις γυναίκες που συμπαθούν τις πολύ λιπαρές υφές, και δυστυχώς όταν έχουμε να κάνουμε με ξηρές περιοχές όπως αυτές των άκρων μας, αν δεν είναι λιπαρό το προϊόν, δουλειά δε γίνεται. Κι όμως, η συγκεκριμένη κρέμα όχι μόνο είναι η πιο ενυδατική απ' όλες όσες έχω δοκιμάσει -και έχω δοκιμάσει πολλές- αλλά είναι και η λιγότερο λιπαρή. Με το που την εφαρμόσεις μπορεί να νιώσεις τα έλαια στα χέρια σου, σε μισό λεπτό, όμως, τα πάντα έχουν απορροφηθεί και η κρέμα έχει κάνει τη δουλειά της. Και το εννοώ.Σχεδόν αμέσως τα χέρια μου είναι εμφανώς πιο απαλά και ενυδατωμένα (οκ ίσως φταίει και το γεγονός ότι το δέρμα μου δεν "σκάει" ποτέ, παρ'όλα αυτά είναι αρκετά αφυδατωμένο). Μπορεί η τιμή της να είναι στα μείον από τη στιγμή που μπορείς να βρεις κρέμες χεριών με λιγότερο από 5 ευρώ , η ποιότητά της όμως δε συγκρίνεται με καμία άλλη. Θα γίνω κουραστική και θα αναφερθώ πάλι στο υπερ-χαλαρωτικό άρωμα, αλλά αλήθεια, πρέπει να τη μυρίσετε για να καταλάβετε, και θα με θυμηθείτε. 

Την κρεμούλα την αγόρασα από το Βeautybay.com που έχει δωρεάν μεταφορικά και ήταν στη χαμηλότερη τιμή που βρήκα (ήταν και σε προσφορά -25%) αλλά απ' ότι έχω δει προϊόντα της Jurlique υπάρχουν στα sites των beautycom.grorganicbrands.grgoodlifeshop.grbeautycorner.gr , σε επιλεγμένα φαρμακεία και στο Αttica .Πιστεύω πως αξίζει να της ρίξετε μια ματιά, ειδικά αν τη βρείτε σε προσφορά.


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από τη Jurlique;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου